Michelinstjerner skal trække kry…

Tallet for krydstogtsturi…

Håndstrik er kommet på museum

Danmarks Industrimuseum å…

Istiden vender tilbage til Aarhu…

Lørdag den 14. maj 2016 s…

Nye B & B stjerner i Schweiz

Nu får interesserede muli…

Egon er på spil i Viborg

Olsen-Banden er kommet på…

Møn skal være orkidéparadis

Jydelejet, Havrelukke og …

Rejsemesse i Herning: Større køb…

Rejsemessen Ferie for All…

Demente tilbydes nu kunstoplevel…

VejleMuseerne - Kunstmuse…

DSB og Mofibo indgår samarbejde …

Nu får du mulighed for at…

Bustur for kokke og tjenere skal…

Kokke og tjenere i det ve…

«
»
TwitterFacebook

Bridgewalking har nu fået logo

Helt oppe på den Gamle Lillebæltsbro er arbejdet med at skabe en turistattraktion, der skal binde turistsamarbejdet mellm Fyn og Jylland sammen, nu nået så langt, så logoet for aktiviteten, Bridgewalking, er blevet præsenteret.

Bridgewalking 57 meter over Lillebælt er en attraktion til alle med hang til højder og oplevelser, der giver sug i maven. Det bliver en oplevelse der ikke er prøvet før i Danmark, når attraktionen Bridge Walking tager de første gæster med til tops – til maj næste år.

På den guidede tur på toppen af Den Gamle Lillebæltsbro’s konstruktion får deltagerne en enestående historie omkring broens arkitektur og tilblivelse. Turen kan startes fra velkomstcenteret ved Middelfarts Aktivitets – og Naturcenter. Naturcenteret ligger på den smukke Hindsgavl Halvø, midt i Naturparken Hindsgavl Dyrehave. På toppen af broen venter der sig et syn ud over det sædvanlige; Udsigten over Lillebælt, Fænøsund, Middelfart By, store dele af Jylland og Fyn.

Gæster til Bridge Walking vil ud over en grundig sikkerhedsinstruktion blandt andet blive udstyret med sikkerhedsliner. Der bliver også etableret en “panik platform” til de gæster som har brug for et pusterum, eller få styr på de (måske) rystende ben.

Der er nu udarbejdet et logo til aktiviteten. Det blev præsenteret ved et møde med overnatningsstederne fra Fredricia og Middelfart.

– Udsigt til noget særligt, står der under Bridgewalkings logo. Og det skal forstås både helt bogstaveligt og i overført betydning, fortæller Martin Albertsen, stabschef ved Middelfart kommune:

– Der er virkelig udsigt til en helt særlig oplevelse, når vi fra maj 2015 tager de første gæster med til tops.

Og dermed kan overnatningssteder og andre, der skal bruge den nye unikke attraktion i deres markedsføring, bruge logoet i deres markedsføring.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Kontakt os

Sektioner

Om os

  • Vi modtager altid gerne informationer om stort og småt, og har du kommentarer så send dem omgående til os.

Follow Us