Michelinstjerner skal trække kry…

Tallet for krydstogtsturi…

Håndstrik er kommet på museum

Danmarks Industrimuseum å…

Istiden vender tilbage til Aarhu…

Lørdag den 14. maj 2016 s…

Nye B & B stjerner i Schweiz

Nu får interesserede muli…

Egon er på spil i Viborg

Olsen-Banden er kommet på…

Møn skal være orkidéparadis

Jydelejet, Havrelukke og …

Rejsemesse i Herning: Større køb…

Rejsemessen Ferie for All…

Demente tilbydes nu kunstoplevel…

VejleMuseerne - Kunstmuse…

DSB og Mofibo indgår samarbejde …

Nu får du mulighed for at…

Bustur for kokke og tjenere skal…

Kokke og tjenere i det ve…

«
»
TwitterFacebook

The Third Place ruller ind på Roskilde Festivalen

Når Roskilde Festivalen åbner på torsdag bliver det med en helt ny underholdende aktivitet på menukortet. Det sker når Sony PlayStation parkerer sin 45 ton store, nye specialindrettede truck, som er fyldt med PlayStation2 maskiner, fladskærme og alle de nye spil til PlayStation2, og festivaldeltagerne inviteres indenfor til en test af spillefærdighederne.

Sony PlayStations truck har plads til 20 spillende gæster ad gangen, som bænket i komfortable stole, får den fulde oplevelse af de avancerede spil, hvis livagtige grafik kommer til sin fulde på de smarte plasma-fladskærme. I løbet af sommeren skal trucken besøge de største sports- og musikarrangementer i Norden som en del af ”The Third Place Tour”.

PlayStation trucken er inspireret af PlayStation2’s nye brandingkoncept ”The Third Place”.
”The Third Place” er en mental destination, hvor man har ubegrænsede muligheder for anderledes oplevelser og hvor du kan definere dine egne regler.

”Folk der besøger trucken skal have en følelse af at træde ind i en tredje dimension, væk fra arbejde og hjem, hvor fantasien får frit løb via de mangeartede spiloplevelser som PlayStation2 åbner op for,” siger Frederik Leonharder, som er marketing koordinator hos Egmont Interactive.

Bag den omfattende specialindretning af trucken står firmaet designandfunctionality, som arbejder med nogle af Nordens førende designere. Fire personer fra eventbureauet Event Force sørger for vedligeholdelse af trucken og servicering af de godt 50.000 PlayStation fans, man regner med vil besøge trucken i løbet af sommeren.

Udover Roskilde festivalen gæster PlayStation trucken senere på sommeren bl.a. Grøn Koncert, Norway Cup i juli samt World Rally Championship i Finland og Swedish Skate Series til august. På nettet kan du løbende følge med i aktiviteterne via sitet www.thethirdplacetour.com.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Kontakt os

Sektioner

Om os

  • Vi modtager altid gerne informationer om stort og småt, og har du kommentarer så send dem omgående til os.

Follow Us